Ceny naszych usług zazwyczaj ustalamy w czasie indywidualnych negocjacji.
Przy wycenie kierujemy się takimi elementami jak rodzaj prowadzonej ewidencji,
ilość dokumentów w miesiącu oraz liczbą pracowników.
Przybliżone ceny można określić następująco:
- Księgi handlowe - od 800 złotych,
- Księga przychodów i rozchodów - od 100 złotych,
- Ewidencje: VAT, środków trwałych, wyposażenia - od 20 złotych,
- Ryczałt od przychodów ewidencjonowanych - od 80 złotych,
- Obsługa kadrowo-płacowa 1 pracownika - od 20 złotych,
- Sporządzanie deklaracji do urzędu skarbowego - gratis,
- Rozliczenia z ZUS drogą elektroniczną - gratis,
- Doradztwo przy rejestracji działalności gospodarczej - gratis,
- Sporządzanie sprawozdań finansowych, zeznań rocznych - do uzgodnienia.